JĘZYK ANGIELSKI W TELEFONICZNYM CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA - 50 lekcji x 90 min.

4507 pln

Cena za 2 lekcje / 45 min Zapytaj o kurs
Wymagany poziom ucznia: Średniozaawansowany

Opis tematycznego kursu językowego:

Czy umiesz po angielsku mówić o komunikacji telefonicznej, typach połączeń lub wspierać klienta online? A może musisz rozmawiać o relacjach z klientem w języku angielskim? Ukończenie tego multimedialnego kursu języka angielskiego stosowanego w telefonicznym centrum obsługi klienta (call centre) stanowi praktyczne przygotowanie językowe w obrębie wszystkich umiejętności językowych do pracy w w telefonicznym centrum obsługi klienta (call centre). Jest to kurs przygotowawczy do międzynarodowego egzaminu językowego VEC umożliwiający otrzymanie międzynarodowego certyfikatu znajomości języka zawodowego oraz potwierdzającego uczestnictwo w zajęciach. Inną opcją jest odbycie kursu bez przygotowania się do egzaminu ale z certyfikatem uczestnictwa ( koszt: 4157zł) lub odbycie samego kursu bez wystawiania żadnych certyfikatów (koszt: 3807zł).

Tematyczny kurs językowy to specjalnie skomponowany przez korepetytora zestaw lekcji wybranego języka obcego, o wybranej tematyce. To doskonały wybór dla tych, którzy chcą poszerzyć słownictwo z konkretnej dziedziny, rozwinąć wybrane umiejętności - konwersacyjne (Business English) czy gramatyczne (np. czasowniki nieregularne, czasy angielski), a także realizować lekcje w określonej formie – korepetycje, lekcje online (Skype), zajęcia indywidualne

Popularne słowniki